אספקת המוצרים
1. החנות ו/או הספק לפי העניין ידאגו לאספקת המוצר או השירות הנרכש באתר, לכתובת כפי שהוקלדה בדף ההזמנה, תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר (זמן האספקה המופיע בדף המוצר), זמני אספקת המוצרים/שירותים כוללים רק את חישובם של ימי עסקים. שים לב! כי התחייבות האספקה היא להוצאת המשלוח ממשרדי החברה, ולא לקבלת המוצר ע"י הלקוח. קבלת המוצר מידי חברת השליחויות עשויה לארוך עוד כ 1-3 ימים, כתלות במיקום מגורי הלקוח ותיאום מול חברת השליחויות.
2. החנות ו/או הספקים יפעלו כדי לספק את המוצר ו/או השירות בהתאם לתנאי האספקה הנקובים בדף המכירה, וזאת בכפוף לתשלום מלא באמצעות כרטיס האשראי. החנות ו/או הספק לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:
1.2. כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצב יחרום ונזקי טבע.
2.2. שביתה אצל ספקים של שרותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים.
3.2. כל סיבה שאינן בשליטת החברה.
3. באזורים המוגבלים לגישה מבחינה בטחונית החנות ו/או הספק יהיו רשאים לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח.
4. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצויינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים קרי, יום א' – ה', לא כולל שישי שבת, ערבי חג וימי חג.
דמי משלוח
1. דמי המשלוח ישולמו ע"י הלקוח בנפרד במועד האספקה או במסגרת התשלום בגין המוצר.
2. במכירה בתשלומים רשאית החנות ו/או הספק לגבות את דמי המשלוח בתשלום הראשון
3. הלקוח יהיה רשאי לאסוף את המוצר ישירות מהספק וזאת בתיאום מראש עם הספק באשר למקום ומועד האיסוף.
4. מוסכם כי במקרה של איסוף ע"י הלקוח לא יגבו מהלקוח דמי משלוח.
שירות לקוחות
1. כל שאלה או בירור לגבי המוצרים המוצגים באתר לרבות באשר למפרט הטכני של המוצר, מידע על תפעול המוצר, אחריות וכיוצ"ב ניתן לפנות אל נציגינו.
2. לפרטים ובירורים באשר להפעלת האתר ופעילותו, ניתן לפנות באי מייל,
EMAIL: [email protected]
נא לציין מס' טלפון בעת משלוח ה-EMAIL.
3. נציגי החנות ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה הנוגעת לתהליך הרכישה, כניסה לאתר והשימוש בו על מנת להנעים את חווית הרכישה ולהפכה לפשוטה ומהירה.
אנא השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם להתאמת מוצרים וקבלת דוגמאות ללא עלות:
